1. Prawo do odstąpienia od umowy

1.1. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny.

1.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument musi poinformować Sprzedawcę drogą mailową.

1.3. Zwrot towaru odbywa się na koszt Konsumenta. Klient ponosi odpowiedzialność za należyte i bezpieczne odesłanie towaru

1.4. Zwrot należności następuje w terminie do 14 dni od otrzymania zwracanego towaru.

1.5. Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadku towarów wykonanych na zamówienie oraz produktów higienicznych czy spożywczych, których opakowanie zostało naruszone lub artykuły o krótkim terminie przydatności do spożycia.

2. Reklamacje i gwarancje

2.1. Klient ma prawo do reklamacji towaru w przypadku jego wadliwości.

2.2. Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową na adres szopmilitary@gmail.com

2.3. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych.

2.4. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca wymieni produkt lub dokona zwrotu pieniędzy.

OPIS PROCEDURY REKLAMACJI!

  • Zgłoszenie reklamacji – Klient może zgłosić reklamację drogą mailową na adres szopmilitary@gmail.com lub listownie na adres siedziby sprzedawcy. Reklamacja powinna zawierać:

  • imię i nazwisko lub nazwę firmy,
  • numer zamówienia,
  • opis problemu,
  • preferowany sposób rozwiązania reklamacji.
  • Termin rozpatrzenia – Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia. W przypadku braku odpowiedzi w tym czasie, reklamacja zostaje uznana za zasadną.

  • Sposób rozwiązania – Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca może:

  • naprawić lub wymienić produkt na nowy,
  • obniżyć cenę,
  • dokonać zwrotu środków na konto Klienta.

  • Zwrot towaru – W przypadku konieczności zwrotu produktu, Klient zostanie poinformowany o adresie oraz sposobie wysyłki. Koszt przesyłki pokrywa Sprzedawca lub Klient – zgodnie z obowiązującymi przepisami.

  • adres e-mail do kontaktu:  szopmilitary@gmail.com